青春☆家人★记忆

青春☆家人★记忆

Don't worry, be happy!

When you worry, call me, I'll make you happy..
You will laugh or smile when you are happy, and smile and laugh always be the most best medicine!
So, don't worry and be happy..

Wednesday, November 14, 2012

女神!


今天梦到你在我的梦境里出现..
哈哈.. 好开心... =)
欢迎你以后继续出现在我的梦中..
你要站着、坐着、对我傻笑, 甚至牵我手、抱抱我、亲亲我都可以.. =P 

当然, 别只在梦里出现, 
请出现在我日常生活中吧! =D


2 comments:

Your Boss!!! B-) said...

发春梦?

SoZai Ken said...

不是啦... =.=
你是昌?