青春☆家人★记忆

青春☆家人★记忆

Don't worry, be happy!

When you worry, call me, I'll make you happy..
You will laugh or smile when you are happy, and smile and laugh always be the most best medicine!
So, don't worry and be happy..

Sunday, August 17, 2008

~自我介绍~

大家好,为了让不认识小呆(我啦!〕或者不大认识我的人更认识小呆,我就来个小小的自我介绍吧~~

姓名:黄靖豪
英名:Ken Wong
自称:傻仔,小呆,蠢材
年龄:15(只限2008)
身材:很“瘦”(是肥啦!)

生日:7/5/1993(记得送礼物哟~)
星座:金牛
爱好:睡觉,操步,弹琴…
情况:单身(T.T)



口头弹
高兴时:哇佬耶,真是…
生气时:你要吃XX是吗?(客家话)
扑街呀!(广东话)
搞笑时:嗨哟,真是搞笑!(客家话)


座右铭
*健康与快乐最重要!
*成功是失败的妈妈!
*A good leader also is a good FOLLOWER!!
*U can do it if u realy want!!


联络:
ken_5117@hotmail.com
happyken0507@yahoo.com
016-5909049


哈哈,相信大家认识小呆了吧~~
嘻嘻,在这里祝大家有永远都那么快乐!!

1 comment:

Anonymous said...

hai...Ah Ken,I`m PengChuen,you just several diary only?