青春☆家人★记忆

青春☆家人★记忆

Don't worry, be happy!

When you worry, call me, I'll make you happy..
You will laugh or smile when you are happy, and smile and laugh always be the most best medicine!
So, don't worry and be happy..

Wednesday, March 11, 2009

小红叶悔

像一片落叶
风是无罪的
连拉扯也没发生
放开多难得
就像我们也曾拥有过
最鲜丽的颜色
但我却 亲口亲手
摧毁了它

如果 我没去猜疑
如果 我没去证实
如果 我没有亲眼看见
如果 所有的如果都实现
或许
结果就不同了
即使 知道自己活在虚假的爱情里

那天以后 我从没真正开心过
至到现在
微笑
只是一种欺骗
一种掩饰


没有叶子后
变的憔悴枯萎
叶子
不可能回到树的身边
就这样
树后悔当初
没紧握那幸福的叶子
美丽的过去
美丽的憧憬
我只能与它们在回忆里相会
后悔 后悔当初

笔于,
大便使者 王彦霓 (雨儿)

这一首诗是我的女儿,雨儿写的...
是写给那位跟我 同年同月同日生 的帅哥的... ...
你看到了吗?
你了解她的心情吗?


***雨儿,老爸永远支持你, 希望你能忘掉过去,勇于尝试新的一段恋情!***

2 comments:

vilson choong said...

很感动。。。><

Anonymous said...

Sorry...I want put some picture inside de, but can't...
I Don't know what can I say, but I'm very sorry about you, because I hurt you on love and anything... Sorry sorry sorry...
May I be your "brother" ?? Let me protect you forever~
Hope you can HAPPY FOREVER and also get true love from the other good person better than me 100 time~