青春☆家人★记忆

青春☆家人★记忆

Don't worry, be happy!

When you worry, call me, I'll make you happy..
You will laugh or smile when you are happy, and smile and laugh always be the most best medicine!
So, don't worry and be happy..

Monday, April 20, 2009

终于写blog了~

算起来应该已经有一个月没写blog了...
一开始是电脑坏了,
然后电脑修好了后上网机又坏,
修好后又没有时间写blog...

今天听到好友-nx讲:
“靖豪,你很久没有写blog了哦~”

我才知道原来有那么多的粉丝想念我写的blog...哈哈~(自恋ing^.^)
好啦,既然有那么多人想念我,我看我也必须回应回应啦~
哈哈~

No comments: