青春☆家人★记忆

青春☆家人★记忆

Don't worry, be happy!

When you worry, call me, I'll make you happy..
You will laugh or smile when you are happy, and smile and laugh always be the most best medicine!
So, don't worry and be happy..

Sunday, February 15, 2009

情人节-心里话

今年的情人节还是如往常一样,一个人渡过...
当然,我是有'目标'的,只不过我觉得以我的年龄,应该以学业为主...
所以,我只想成为最了解的人~可是,不肯啊!!
是我失败吗??



×××××××
2月14-紫色情人节,
天上有着,
孤独的月,
孤独的星...

冷甲有着
孤独的我,
期待那刻到来的我,
里外不同的我...

心中充满着
不断变幻的
心情...
无奈?
嫉妒?
羡慕?


想要更加的
认识她,
了解她,
有那么困难吗??
有!
神秘的
无奈的...


1 comment:

Anonymous said...

lynn colaba ethnicity overt aging affordable exploding selects growing confidence poorer
lolikneri havaqatsu