青春☆家人★记忆

青春☆家人★记忆

Don't worry, be happy!

When you worry, call me, I'll make you happy..
You will laugh or smile when you are happy, and smile and laugh always be the most best medicine!
So, don't worry and be happy..

Thursday, February 26, 2009

心情篇

最近我时常笑,不过这笑容是代表我开心吗?
我不知...
我真的不知...

最近我的心情是由 甜+酸+苦....
我的笑容并不是真心的??
我真正是想哭吗??
我不知!

考试来了,
操步比赛来了,
PC CAMP 来了,
急救比赛也快来了...

我开心的日子呢??
没有烦恼的日子呢?
什么时候来呢??

2 comments:

Anonymous said...

坚强哦..
我会祝福你的!!!
有些事情,就算失败也要尝试去做...
以后回想起来才不会有后悔的机会...
知道嘛...
就算失败至少你曾经尝试,争取过哦...

~公主~
加油!!!support u oh~~

vilson choong said...

坚强点吧~
加油!