青春☆家人★记忆

青春☆家人★记忆

Don't worry, be happy!

When you worry, call me, I'll make you happy..
You will laugh or smile when you are happy, and smile and laugh always be the most best medicine!
So, don't worry and be happy..

Tuesday, February 17, 2009

我与她的距离

我与她的距离?
远?近?
不会啊~
相差3米吧了。
可是我却感觉到
我们之间的距离
很远,很远...
她就像我现在看着的
那颗遥远的星...
人与人之间有什么方法能把距离缩短呢?
我们什么时候可以把距离缩短呢?
希望我和她之间的距离能像以下那样,
那么近的距离...
无奈的我
正在期待这天...

No comments: